ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ DETA-ELIS

konoplev.jpgΟ σχεδιασμός και κατασκευή ιατρικών συσκευών ξεκίνησε το 1992 από την επιστημονι­κο-παραγωγική Επιχείρηση (ειδική εταιρική μορφή της Ρωσίας) με την επωνυ­μία "Alice" υπό τη διεύθυνση του ακαδη­μαϊκού της Ρωσικής Ακαδη­μίας Φυσικών Επιστημών Sergey Petrovic Konoplev, εφευρέτη ταλαντούχου, πολύπλευρου και ανήσυ­χου.

Το 1996 η εταιρία σχεδίασε μια συσκευή για την προστασία από την αδύνα­τη ακτινοβο­λία. 

Η συσκευή αυτή είχε δοκιμαστεί με μεγάλη επιτυ­χία σε πολλές κλινικές στη Ρωσία όπως το Δεύτερο Κεντρικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο «P. Mandryka», στο Κέντρο Προληπτικής Ιατρικής της Ρωσίας, στη γυναικολογική κλινική № 2 της Μόσχας και άλλες ιατρικές εγκαταστάσεις, στη Δημοτική Αστυνομία, σε ειδικές αστυνομι­κές μονάδες της Μόσχας που στόχο έχουν την καταστολή της βίας των πόλεων και σε άλλες υπηρε­σίες επιβο­λής του νόμου στη Μόσχα. 

Η συσκευή αυτή μεταγενέστερα βελτιώθηκε στηριζόμενη στη μέθοδο της ηλεκτ­ρομαγνητικής θεραπείας, αυξάνοντας την αποτε­λεσματικό­τητά της.

Το 1998 παράχθηκε η συσκευή θεραπείας με βιοσυντονισμό, η οποία λόγω της πρωτοπορίας και της μοναδικότητάς της κατοχυρώθηκε ως πατέντα ευρεσιτεχνίας.

Ακολούθησε ο συνδυασμός της θεραπείας με ηλεκτ­ρομαγνητικά κύματα με το βιο-συντονισμό, αποτέ­λεσμα του οποίου ήταν η κατασκευή της διαγνωστικής συσκευής «DETA-Professional».deta-proff3.jpg

Στις 10 Απριλίου 1998 το Υπουργείο Υγείας της Ρωσικής Ομοσπονδίας χορήγησε στην εταιρία άδεια χρησιμοποίησης της συσκευής για ηλεκτ­ρο-διαγνωστικές ιατρικές εξετά­σεις και ηλεκτ­ρομαγνητική θεραπεία και παράλληλα της επέτρεψε να διενεργήσει κλινικές μελέτες με τις ιατρικές συσκευές τύπου DETA.

Μέχρι πρόσφατα οι συσκευές της εταιρίας "Alice" πωλούνταν τόσο μέσω των καταστημάτων όσο και μέσω των εταιριών δικτυακού μάρκετινγ. 

Μετά την κατάκτηση μακρόχρονης εμπειρίας στην προώθηση των προϊόντων της, η εταιρία αποφά­σισε να δημιουργήσει ένα δικό της δίκτυο συνεργατών, ο σκοπός του οποίου είναι να φέρει τους ανθρώπους όχι μόνο υγεία αλλά και οικονομική ανεξαρτησία.

Σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσουμε το project DETA-ELIS, η επιτυ­χία του οποίου στηρίζεται σε 3 πυλώνες: την ιατρική, το δικτυακό μάρκετινγκ και το διαδίκτυο.